sábado, 20 de mayo de 2017

ELS MEUS ARBRES.

La comarca de l’Anoia s’ha vist afectada per molts incendis forestals alguns d’ells malauradament força importants.

L’any 2006 vaig decidir treballar per recuperar una zona de Veciana que és va veure afectada per varis incendis forestals consecutius, i això feia difícil la seva recuperació. Avui dissabte dia 21 de maig he anat a fer el seguiment que faig habitualment per veure com estant, són els meus “nens”, i també per canviar o més ven dit, senyalitzar-los de nou degut a que el temps acaba malmetent la cinta de color vermell i blanc que m'ajuda a trobar-los per poder fer el seu seguiment. Dons tinc que dir-vos que el resultat és molt bo i que estic molt satisfet i/o mes ven dit , molt content després de les hores i dies que he estat treballant recollint terra, aglans i cuidant-los fins trasplantar-los. Avui ha estat un dia FANTATSTIC on clarament queda molt clar, QUE VAL LA PENA TREBALLAR PER DEFENSAR I DONAR A CONÈIXER EL NOSTRA PATRIMONI NATURAL.



No cal dir, que ús convido a gaudir d’aquesta immensa satisfacció de plantar un arbre i si no sabeu com, dons hem seguiu i ús ho explicarè.






No hay comentarios:

Publicar un comentario